Friday, December 26, 2008

SMK ACS Methodist, Seremban


Berkampung di Melaka Tropical Fruit Farm untuk 3 hari 2 malam, ia merupakan kem I yang terakhir pada tahun ini. Mula-mula ingat ia takkan jadi sebab ia diadakan di penghujung tahun..... jadi jugak.

Berbekalkan dengan 7 orang FC, kami berdepan dengan lebih kurang 70 lebih pelajar laki & perempuan. Kem ini amat berlain dari yang lain sebab pertama ia diadakan di penghujung tahun, kedua seramai 7 orang FC turun padang (walaupun 3 orang dah balik) dan kali ini ada seorang FC baru yang namanya Farid. Orang baru selalunya dibuli tapi dia ni ok orangnya, itulah yang suka kenakan dia.


Kem ini kem yang paling menggembirakan hati kita sebab ia dijalankan menggunakan stail yang sempoi. Lagi satu, pelajarnya memang sporting gilerlah, bertanggungjawab, bekerjasama, setiakawan yang tinggi dan gurunya yang memahami keadaan.


What do I remember from this camp....


1. Ada wall climbing

2. Pelajar yang meminta untuk direndam dalam lumpur

3. Andrew yang suka makan bawang

4. Namakan ibu negeri Shah Alam

5. Makanan yang sedap dan pelajar sekolah ini tidak membazir

6. Pelajar-pelajar yang sporting giler

7. Aznori tidak terkena dengan helah masuk lumpur

8. Penghulu dan penghuluwatinya

9. The jokes and the pranks

10. The blackouts

11. The things we did that night ......(hehehehe)

12. Line dance and the winner went to the girls

13. The way they did the empangan permuafakatan

14. The opening speech by their headmaster

15. The one student who nearly turned into a traitor, no thanks to me..................psssttttt and his name is Ben


A lot of thanks to Beatrice, Swaran, Malisse, Dr. Nirmal, Sheryi, Chui Yoke, Ben, Andrew, Canaan, Yuen May, Amret Sandhu, Shua and to the rest of perfects who came to the camps. Mizzzz u guys and gals ( See http://good-times.webshots.com/album/568788780PkRpEY)

Also my humble thanks and gratitude to Aznori, Shahrin, Farid, Ayu, Fadzil and Prof for making this camp a grand closing to the year 2008.......sigh .........


Namoamitofu.....