Tuesday, May 13, 2008

SMK SERI BINTANG UTARA


Kem Kepimpinan SMK Seri Bintang Utara 2008 from 18th to 20th April 2008. Jumlah peserta dekat 80 orang.
What can I say abt this camp??????
YOU GUYS AND GALS ARE GREAT!!!!!! Tak pernah jumpe pelajar-pelajar yang macam you guys n gals. Dari Top 6 hingga ke pelajar biasa, sumenya mempamerkan tenaga positif yang tinggi, semangat setiakawan dan kerjasama yang banyak. Boleh dikatakan dalam banyak sekolah-sekolah yang pernah saya buat, sekolah inilah yang paling mencabarkan minda dan fizikal. You guys n gals tak menghampakan sekolah ANDA!! Kudos......
Seriusly tak pernah I melihat cara kamu menjalankan forum perbincangan dalam sekolah yang lain. To simplfy... ia tak membosankan masa forum dijalankan. Wakaka.... I ada belajar perkataan baru iaitu tegur + ing = teguring!
First time dalam aktiviti Empangan Permuafakatan, akan ada pelajar-pelajar yang menyentuh tentang aspek teknikal dalam empangan contohnya berapa sudut yang perlu diadakan, mcm mana anglenya.
Then dalam siri penyiasatan CSI, betul-betul pihak FC disoal sampai pening kepala.Nasib baik bukan I dan Afiq...... Wakaka, kami pandai kelentong. Hehehe, you sume hutang tukang masak seekor ayam tau......
Who can forget sorakan u sume! Penuh semangat.
Let me tell you a secret ..... selepas kem ini, kemana kem yang kita pergi, akan tersebut nama SBU dalam kem ...... malunya!!!!!!!
You sume are the best. Keep up the good work.
It's my pleasure to know you all and to have you in our camps. KUDOS.................